Kerho-opas

Kerhoon liittyminen ja jäsenyys

Kenelle KÄÄK-kerho on tarkoitettu?

Kääk-kerho on kerho tiedonhaluisille lapsille. Kerho tarjoaa kiinnostavaa ja laadukasta lukemista, uutuusleffoja ja pelejä. Kääk-kerhon valikoima on kohdistettu noin 7-12-vuotiaille.

Minkälaisia kirjoja KÄÄK-kerhossa on?

Kääk-kerhon kirjat sytyttävät innostuksen uusia asioita ja lukemista kohtaan.

Kerhopaketista löytyy joko tietokirja, sarjakuvakirja, ennätyskirja tai lukuromaani. Paketeissa on toisinaan kirjan lisäksi myös suosittuja DVD-uutuuksia.

Onko KÄÄK-kerhossa muutakin kuin kirjoja?

Kääk on paljon enemmän kuin pelkkä kirjakerho. Se tarjoaa myös dvd-leffoja, pelejä ja tekemistä.

Miksi minun kannattaisi liittyä kerhoon?

Jäsenenä saat suosittuja ja laadukkaita uutuuskirjoja ja -DVD:eitä suoraan kotiin postitettuna edullisimpaan mahdolliseen hintaan. Toimituksemme valitsee huolellisesti kirjavalikoiman, joka innostaa lukemaan ja oppimaan. Ostoista saat bonusta, joilla voit tehdä ostoksia kerhon nettikaupassa. Jäsenet saavat etuja tapahtumiin ja alennuksia yhteistyökumppaneiden palveluista ja tuotteista.

Miten voin liittyä kerhoon?

Voit liittyä kerhoon tilaamalla tutustumispaketin.

Miten KÄÄK-kerho toimii?

Kääk-kerhosta saat uuden kerhopaketin noin neljän viikon välein.

Saat kotiisi hauskan ja monipuolisen kerholehden, jossa esitellään seuraava kerhopaketti, jotta voit tutustua siihen etukäteen. Kun haluat paketin, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Paketti lähetetään postissa saajalle. Jos et jostain syystä halua kerhopakettia, voit peruuttaa sen helposti kerhon nettisivuilla, tekstiviestillä tai puhelimitse.

Kerhossa ei ole ostovelvoitetta, eli jäsenyysaikana sinun ei tarvitse ostaa tiettyä tuotemäärää. Sinun on kuitenkin oltava jäsen vähintään 6 kuukauden ajan.

Jokaisesta ostamastasi kerhopaketista saat bonuksia, joilla voit tehdä ostoksia Kääk.fi-kaupassa.

Voit myös tilata edullisia tuotteita jäsenhintaan Kääk.fi-kerhokaupasta, tekstiviestillä tai puhelimitse. Tarjoustuotteita esitellään jokaisessa kerholehdessä.

Mikä on kerholehti?

Kerholaisia varten suunniteltu lehti esittelee aina seuraavan kerhopaketin. Kerholehdessä on monipuolisia tarjouksia, ja usein lehdessä on hauska palkintokilpailu.

Mitä kerhopaketit maksavat?

Kerhon ohjelmaan kuuluu erihintaisia paketteja. Kerhopaketin hinta on alkaen 19,90 € + postituskulut 4,90 €.

Kerho pidättää oikeuden hintojen muutoksiin.

Mitä ovat bonukset?

Tilaamistasi kerhopaketeista kertyy bonusta 5% paketin hinnasta. Voit käyttää bonuksiasi ostoksiin Kääk.fi-kerhokaupassa.

Voinko antaa kerhon jäsenyyden lahjaksi?

Kerhojäsenyyden voi antaa myös lahjaksi. Maksaja kuitenkin aina päättää, haluaako perua kerhopaketin tai tilata kerhokaupasta yksittäisiä tilauksia lahjan saajalle.

Voinko liittää ulkomailla asuvan lapsen kerhoon?

Toimitamme tilauksia vain Suomeen.

Onko kerhossa ostovelvoite?

Kerhossa ei ole ostovelvoitetta, eli jäsenyysaikana ei tarvitse ostaa tiettyä tuotemäärää. Sinun on oltava kuitenkin jäsen vähintään 6 kuukauden ajan.

Ystäväni haluaa liittyä kauttani kerhoon. Miten teemme tilauksen?

Ystävä voi liittyä kerhoon kerholehdessä (ei joka numerossa) erikseen julkaistulla Ystävänkortti-kupongilla. Mikäli kuponkia ei ole saatavilla, sen voi pyytää ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Ystäväntilauksen voi tehdä ainoastaan Ystävänkortti-kupongin lähettämällä.

Saan virheilmoituksen, kun yritän liittyä kerhoon netissä. Missä vika?

Sivusto tukee selaimia Internet Explorer 8, Chrome 27, Firefox 23 ja Safari 5, sekä niiden myöhempiä versioita. Evästeet (cookies) tulee sallia. Javascript on oltava selaimessa päällä, jotta esim. tutustumispaketin tuotteet voi valita.

Kerhopaketti

Mikä on kerhopaketti?

Kääk-kerhosta saat uuden kerhopaketin noin neljän viikon välein. Kerhopaketista löytyy joko tietokirja, sarjakuvakirja, ennätyskirja tai lukuromaani. Paketeissa on toisinaan kirjan lisäksi myös suosittuja DVD-uutuuksia.

Mitä kerhopaketit maksavat?

Kerhon ohjelmaan kuuluu erihintaisia paketteja. Kerhopaketin hinta on alkaen 19,90 € + postituskulut 4,90 €.

Kerho pidättää oikeuden hintojen muutoksiin.

Olen jo kerhon jäsen. Miten saan tilattua kerhopaketin?

Kun haluat paketin, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Paketti lähetetään postissa saajalle.

Miten voin perua kerhopaketin?

Kerhopaketin maksaja voi peruuttaa kerhopaketin helposti tällä nettisivulla, tekstiviestillä tai puhelimitse. Kirjaudu sisään nettisivulle ja varmista että olet lisännyt tietoihisi asiakasnumerosi, niin näet kerhopakettisi tilan.

Milloin minun pitäisi peruuttaa kerhopakettini?

Kerhopaketti kannattaa perua, jos olet varma, ettet halua sitä. Silloin kerholle ei tule kustannuksia paketin lähettämisestä ja palauttamisesta, ja saamme pidettyä pakettien hinnat mahdollisimman edullisina. Kerhopaketin viimeinen peruutuspäivä mainitaan aina lehdessä ja nettisivuilla.

Miksi en voi perua kerhopakettiani?

Kerhopaketin tilaan voi tehdä muutoksia vain paketin maksaja. Sinun pitää olla kirjautunut sisään kerhon nettisivuille kerhopaketin maksajan tunnuksilla, jotta voit perua tai aktivoida kerhopaketin. Myös kerhopaketin saaja näkee Omissa tiedoissaan kerhopaketin tilan, mutta ei voi muuttaa sitä.

Tarkista että olet täyttänyt asiakasnumerosi Omiin tietoihisi kerhon nettisivuilla, ja että kerhojäsenyys näkyy Omat tiedot -sivulla. Asiakasnumerosi löydät esimerkiksi kerholehtesi takakannen osoitekentästä tai kerhopaketin laskusta.

Jos laskusi maksu on viivästynyt, kerhopakettisi perutaan automaattisesti. Et voi muuttaa kerhopaketin tilaa ennen kuin maksu on rekisteröitynyt järjestelmäämme.

Jos olet juuri liittynyt kerhoon, kerhopakettisi on peruttu automaattisesti siihen asti kunnes olet päättänyt pitää kerhon tutustumispaketin.

Jos kerhopaketin saajan nimi- tai osoitetiedoissa on puutteita, paketti ei näy nettisivuilla, etkä voi perua sitä netissä. Jos kerhojäsenyyttä ei näy netisä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tiedot.

Peruin vahingossa kerhopaketin, vaikka haluaisinkin tilata sen. Mitä teen?

Jos paketin viimeinen peruutusajankohta ei ole vielä mennyt, voit aktivoida kerhopakettisi kerhon nettisivuilla.

Jos kyseisen paketin viimeinen peruutusajankohta on jo mennyt, et voi enää tehdä muutoksia pakettisi tilaan. Jos tuotteita on jäljellä, voit kuitenkin tilata kerhopaketin tuotteet normaalina tilauksena kerhokaupasta. Silloin tuotteiden hinta ja postikulut voivat olla hieman korkeammat kuin kerhopakettilähetyksessä.

Peruutin kerhopakettini tekstiviestillä/puhelimella, mutta nettisivulla kerhopaketti näyttää edelleen olevan päällä.

Muista kanavista tulevat peruutukset päivittyvät kerhon nettisivuille Omiin tietoihisi. Edellisenä päivänä kello 16 mennessä tehdyt peruutukset näkyvät netissä seuraavana päivänä.

Haluaisin tilata kerhopaketista vain yhden erillisen tuotteen. Kuinka toimin?

Peru ensin kerhopakettisi. Voit tilata haluamasi tuotteen nettikaupasta, puhelimitse tai tekstiviestillä jäsenhintaan.

Miten voin vaihtaa kerhopaketin saajaa?

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

En ole KÄÄK-kerhon jäsen, mutta haluaisin tilata kerhopaketin. Miten toimin?

Kerhopaketti lähetetään vain kerhon jäsenille. Jos varastoa riittää, kerhopaketin tuotteita voi yleensä tilata myös Kääk.fi-kaupasta.

Kerholehti

Mikä on kerholehti?

Kerholaisia varten suunniteltu lehti esittelee aina seuraavan kerhopaketin. Kerholehdessä on monipuolisia tarjouksia, ja usein lehdessä on hauska palkintokilpailu.

Miksi saamme kaksi kerholehteä?

Mikäli maksajan ja saajan osoite on kirjoitettu eri muodossa, talouteen lähtee kaksi erillistä kerholehteä. Korjataksesi asian voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miksi kerhopaketissa ei ollut kerholehteä?

Lähetämme kerhon jäsenille lehden erikseen. Saat sen viimeistään muutaman päivän kuluessa paketin saapumisesta.

Miksi en saanut kerholehteä?

Jos olemme joutuneet lähettämään sinulle huomautuslaskun, kerhopaketti perutaan automaattisesti, ja silloin lehteäkään ei lähde.

Jos maksaja ja saaja asuvat samassa osoitteessa, kerholehti lähetetään vain maksajalle.

Jos olet vasta liittynyt kerhoon, ja edellinen lehti on juuri ehtinyt lähteä, niin kerholehden toimittaminen voi kestää useita viikkoja.

Joskus kerholehti voi yksinkertaisesti kadota postissa. Kerhon nettisivuilta löydät kuitenkin aina kerhopakettisi esittelyn ja uusimmat tarjoukset.

Rekisteröityminen ja nettisivut

Mikä on Sanoma-tili?

Sanoma-tili on käyttäjätunnus, jolla käytät helposti Sanoman palveluita. KÄÄK-kerhon käyttäjätunnuksesi käy nyt monilla muilla Sanoman sivustoilla. Lue lisää Sanoma-tilistä

En ole rekisteröitynyt KÄÄK-kerhoon, mutta sivusto väittää että sähköpostiosoitteeni on jo käytössä käyttäjätunnuksena. Mitä teen?

KÄÄK-kerhossa käy Sanoma-tili. Voit käyttää Sanoma-tili-tunnuksiasi myös meillä. Jos sinulla on jo Sanoma-tili, lisää vain kerhon palvelukohtaiset tiedot, niin voit käyttää tunnuksiasi myös KÄÄK-kerhossa. Lue lisää Sanoma-tilistä

Rekisteröidyin KÄÄK-kerhoon. Olenko nyt siis kerhon jäsen?

Rekisteröityminen ei tee sinusta kerhon jäsentä. Voit liittyä kerhoon tilaamalla tutustumispaketin.

Olen jo rekisteröitynyt, mutta olen unohtanut salasanani. Miten saan uuden?

Voit tilata uuden salasanan täältä.

En saanut rekisteröidyttyä, koska rekisteröinnin vahvistuslinkki ei ole saapunut. Mitä teen?

Tarkista sähköpostisi roskapostikansio (spam). Etenkin Gmail-tileillä vahvistusviesti voi joskus joutua roskapostin joukkoon. Saat uuden vahvistuslinkin, kun yrität kirjautua sisään.

Haluan rekisteröityä toisella sähköpostiosoitteella. Mitä teen?

Jos haluat vaihtaa sähköpostiosoitettasi, helpoiten se käy Omat tiedot -osiossa. Kirjaudu sisään, klikkaa "Omat tiedot" ja käyttäjätunnuksesi kohdalla ”Muuta käyttäjätunnusta”, niin voit muuttaa sähköpostiosoitettasi.

Yritin rekisteröityä sivuille asiakasnumerollani, mutta tietojani ei haettu. Miksi?

Jos asiakasnumerollasi löytyvissä nimi- tai osoitetiedoissa on puutteita, emme pysty käyttämään niitä rekisteröitymisessä ja silloin asiakasnumerolla rekisteröityminen ei onnistu. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin korjaamme tietosi.

Jos asiakasnumerolla on jo rekisteröidytty sivustollemme, niin asiakasnumeron liittäminen toiseen tiliin ei ole mahdollista.

Miksi nettikauppa ei toimi?

Sivusto tukee selaimia Internet Explorer 8, Chrome 27, Firefox 23 ja Safari 5, sekä niiden myöhempiä versioita. Evästeet (cookies) tulee sallia.

Sivusto käyttää javascriptia. Jos Javascript on käännetty selaimesi asetuksista pois päältä, verkkosivusto ei välttämättä toimi täysin oikein.

Miten voin tilata uutiskirjeen?

Voit tilata uutiskirjeen Omat tiedot -sivulla.

Miten voin perua uutiskirjeen tilauksen?

Voit perua tilauksen poistamalla ruksin uutiskirjeen kohdalta Omat tiedot -sivulla.

Haluan kerhon uutiskirjeen, mutta en muita sähköpostitarjouksia Sanoma Media Finlandin aikakauslehdistä. Mitä teen?

Voit kieltää sähköpostimarkkinoinnin täältä. Markkinoinnin peruminen ei vaikuta kerhon uutiskirjeen tilaukseen.

Bonukset

Miten saan bonusta?

Kerhopakettien osto kartuttaa kerhopaketin maksajalle bonuksia.

Kuinka paljon kerhopaketeista kertyy bonusta?

Kun ostat kerhopaketin, siitä kertyy bonusta 5 % paketin arvosta.

Mistä näen, paljonko minulla on bonusta?

Kertyneiden bonusten määrä ilmoitetaan laskussa, kerholehden takasivun osoitepalkissa ja kerhon nettisivuilla Omat tiedot -osiossa. Bonustesi määrä näkyy myös verkkokaupan tilaussivulla.

Mihin voin käyttää bonuksia?

Voit maksaa bonuksilla kerhon verkkokaupasta tilattavia tuotteita. Bonuksia ei voi käyttää postimaksujen maksamiseen.

Miten voin käyttää bonuksia?

Jos valitset tilauksen maksutavaksi bonuksen, maksettavasta summasta vähennetään keräämäsi bonussumma. Bonuksia ei voi käyttää postimaksujen maksamiseen.

Minulla on useita kerhojäsenyyksiä Sanoma Media Finlandin kerhoissa. Miten bonukset kertyvät?

Bonukset ovat asiakaskohtaisia, joten kaikkien jäsenyyksiesi bonukset ovat käytettävissäsi valitsemallasi tilauksella missä tahansa kerhossa.

Vanhentuvatko bonukset?

Bonukset vanhenevat 36 kuukauden kuluttua niiden ansaitsemisesta. Bonukset tulee käyttää jäsenyyden aikana. Käyttämättä jääneitä bonuksia ei hyvitetä.

Osoitteet ja osoitteenmuutokset

Miksi en voi muuttaa osoitettani nettisivuilla?

Jos asiakastietosi on VTJ-tarkistettu, saamme osoitteenmuutokset suoraan Väestötietojärjestelmästä. Silloin et voi muuttaa osoitettasi kerhon nettisivuilla. Voit tehdä osoitteenmuutoksen helposti osoitteessa www.muuttoilmoitus.fi.

Olen muuttanut. Miten voin muuttaa osoitetietoni?

Jos asiakastietosi on VTJ-tarkistettu, saamme osoitteenmuutokset suoraan Väestötietojärjestelmästä (VTJ). Voit tehdä osoitteenmuutoksen helposti osoitteessa www.muuttoilmoitus.fi.

Voit tarkistaa nettisivujen Omissa tiedoissa, onko osoitteesi VTJ-tarkistettu. Näet sen myös lehdestäsi: jos lehtesi takasivun osoitekentässä on merkintä VTJ, osoite on VTJ-tarkistettu. Silloin et voi muuttaa osoitettasi Omissa tiedoissa.

Jos osoitteesi ei ole VTJ-tarkistettu, voit muuttaa sitä Omat tiedot -osiossa tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Huomaa, että jos olet täyttänyt Omiin tietoihisi asiakasnumerosi, osoitteenmuutos vaikuttaa kaikkiin tilauksiisi Sanoma Media Finlandista (myös esimerkiksi käsiteltävänä oleviin kerhotilauksiisi sekä aikakauslehtitilauksiisi).

Miksi en voi muuttaa kerhopaketin saajan osoitetta?

Vain kerhopaketin saaja itse voi muuttaa omaa osoitettaan kerhon nettisivuilla kirjautumalla omilla tunnuksillaan kerhon sivuille tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miksi en voi poistaa osoitetta osoitekirjasta nettisivuilla?

Voit poistaa osoitekirjasta vain sinne itse lisäämiäsi osoitteita.

Jos olet valinnut osoitteen oletustoimitusosoitteeksi verkkokaupan tilauksille, osoitetta ei voi poistaa. Jos haluat poistaa itse lisäämäsi oletustoimitusosoitteen, vaihda ensin oletustoimitusosoitetta.

Kerhon nettisivujen osoitekirjaan on lisätty automaattisesti kaikki jäsenyyteesi liittyvät osoitteet: oma yhteysosoitteesi ja kerhopaketin/kerhopakettien saajan osoite. Näitä osoitteita et voi poistaa osoitekirjasta.

Kerhokauppa

Mitä tuotteita kerhokaupassa on?

Kerhopakettien lisäksi kerho tarjoaa muita Kääk-ikäisille lapsille valittuja tuotteita, joita kerhon jäsen voi tilata edulliseen kerhohintaan valintansa mukaan kerhokaupasta. Tarjoukset ovat voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää.

Kuka voi ostaa KÄÄK.fi-kerhokaupasta?

Kääk.fi-kauppa on avoinna kaikille. Voit tilata tuotteita Kääk.fi-kaupasta, mikäli olet yli 18-vuotias tai sinulla on huoltajasi lupa.

Vain sisäänkirjautuneet Kääk-kerhon jäsenet saavat tilata tuotteita edulliseen jäsenhintaan.

Olen KÄÄK-kerhon. Miksi en saa tuotteita ostettua jäsenhintaan?

Tarkista, että olet rekisteröitynyt Kääk.fi-sivustolle ja kirjautunut sisään. Tarkista, että olet täyttänyt asiakasnumerosi Omiin tietoihisi ja että kerhojäsenyys näkyy Omat tiedot -sivulla. Asiakasnumerosi löydät kerholehtesi takakannen osoitekentästä tai laskustasi.

Huomaa, että pelkkä rekisteröityminen Kääk.fi-sivustolle ei tee sinusta jäsentä. Jos et ole vielä Kääk-kerhon jäsen, voit liittyä kerhoon tilaamalla tutustumispaketin.

Saan kerhopaketin lahjaksi. Voinko tehdä kerhokaupasta tilauksia jäsenhintaan?

Myös kerhopaketin saaja voi kirjautua nettisivuille ja tilata kerhon verkkokaupasta tuotteita edulliseen jäsenhintaan. Silloin maksat tilauksen itse.

Toimitustavat, toimitusehdot ja toimituskulut

Miten toimitatte tilaukset?

Toimitamme tilaukset Itellan kirjelähetyksenä tai pakettina paketin koosta riippuen.

Kerhopaketit toimitetaan aina kirjeenä suoraan postilaatikkoosi.

Miksi kerholehdessä olevaa tuotetta ei näy nettisivuilla?

Mikäli kerholehdessä esiteltyä tuotetta ei näy internetsivuilla, tuote on valitettavasti päässyt suuren kysynnän vuoksi loppumaan.

Voinko tilata tuotteita jäsenhintaan johonkin muuhun osoitteeseen kuin kerhopaketin saajalle?

Jos olet kerhon jäsen, voit tilata tuotteita kerhokaupasta edulliseen jäsenhintaan. Voit vapaasti valita kerhokaupan tilausten toimitusosoitteen. Nettisivujen Omat tiedot -sivulla voit halutessasi valita kerhokaupan tilauksille oletustoimitusosoitteen.

Mitkä ovat Kääk.fi-kaupan toimituskulut?

Toimituskulut ovat 4,90 €.

Kerhopakettien toimituskulut ovat alkaen 4,90 €.

Olen tilannut tuotteita. Kuinka kauan niiden toimitus kestää?

Kaupastamme tilattujen tuotteiden toimitusaika on 1-2 viikkoa.

Voinko tilata ulkomaille?

Toimitamme tilauksia vain Suomeen.

Mitkä ovat toimitusehtonne?

Voit tilata tuotteita Kääk-kerhosta ja Kääk.fi-kaupasta mikäli olet yli 18-vuotias. Kääk-kerhon asiakkaat ovat Sanoma Media Finland Oy:n/Sanoma-konsernin asiakasrekisterissä, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitoon ja hoitoon.

Voit tutustua tuotteisiin kaikessa rauhassa kotonasi sitoumuksetta 14 päivän ajan. Kun päätät pitää tuotteet, maksat ne lähetyksen mukana tulevalla viitepankkisiirrolla, ellet ole jo maksanut niitä verkkopankissa. Jos et joistain syystä halua tuotteita, voit palauttaa ne kuluitta tutustumisajan aikana.

Tilaajalla on kuluttajasuojalain 6:15 nojalla oikeus peruuttaa etämyynnissä tekemänsä tilaus 14 päivän kuluessa tuotteen tai ensimmäisen tuote-erän vastaanottamisesta. Tämä pätee kaikkiin tilauksiin, myös kerhopaketteihin.

Palautettavien tuotteiden on oltava samassa kunnossa kuin ne olivat lähetyshetkellä. Jos tuotteessa on suojakelmu, sen on oltava ehjä. Peruutusoikeutta ei ole, mikäli tilaaja on avannut sinetöitynä toimitetun ääni- tai kuvatallenteen tai tietokoneohjelman. Peruutusoikeus ei koske räätälöityjä tuotteita (esimerkiksi nimikoidut tuotteet).

Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Miten kerhopaketin voi maksaa?

Kerhopaketin maksutapa on aina lasku.

Miten kerhon tutustumispaketin voi maksaa?

Kerhon tutustumispaketin voi maksaa laskulla ja netissä myös verkkopankissa. Tilaus, jossa on tutustumispaketti, laskutetaan aina yhdessä erässä.

Mitä maksutapoja verkkokaupassa on käytössä?

Verkkopankeista käytössäsi ovat Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Handelsbanken, Tapiola, Ålandsbanken, Säästöpankit, Aktia, Paikallisosuuspankki ja S-pankki. Muista aina painaa "Palaa myyjän palveluun" -nappia,  jos maksat verkkopankissa. Muuten maksu ei välttämättä siirry meille, jolloin tilaus ei etene.

Kerhon jäsenet voivat maksaa tilauksiaan kerhon nettikaupasta myös bonuksilla, joita kertyy kerhopakettien ostamisesta.

Rekisteröityneille, VTJ-tarkistetuille asiakkaillemme tarjoamme maksutavaksi myös laskun. Laskun voi maksaa 1-3 tasaerässä. Erän minimisumma on 13 euroa. Yli 85 euron tilauksia ei toimiteta laskulla.

Miten voin maksaa bonuksilla?

Jos olet ansainnut kerhopaketeistasi bonuksia, voit valita nettikaupan tilaussivulla maksutavaksi bonukset. Silloin maksettavasta summasta vähennetään bonussaldosi. Jäljelle jäävän summan voit maksaa verkkopankissa tai laskulla. Bonuksia ei voi koskaan käyttää postimaksujen maksamiseen, vaan postimaksut pitää maksaa jollain muulla maksutavalla. Kerhopaketteja ei voi koskaan maksaa bonuksilla.

Jos sinulla on enemmän bonuksia kuin tilaukseen kuluu, loput bonukset jäävät sinulle käytettäväksi myöhemmin.

Palautukset

Onko tilaamillani tuotteilla palautusoikeus?

Tilaajalla on kuluttajasuojalain 6:15 nojalla oikeus peruuttaa etämyynnissä tekemänsä tilaus 14 päivän kuluessa tuotteen tai ensimmäisen tuote-erän vastaanottamisesta.

Palautettavien tuotteiden on oltava samassa kunnossa kuin ne olivat lähetyshetkellä. Jos tuotteessa on suojakelmu, sen on oltava ehjä. Peruutusoikeutta ei ole, mikäli tilaaja on avannut sinetöitynä toimitetun ääni- tai kuvatallenteen tai tietokoneohjelman. Peruutusoikeus ei koske räätälöityjä tuotteita (esimerkiksi nimikoidut tuotteet).

Peruutuksen voi tehdä palauttamalla tuotteen ja sen mukana lähetetyn laskun (tai lähetyslistan) Postin asiakaspalautuksena. Erillistä ilmoitusta ei silloin tarvita. Peruuttamisen voi tehdä myös ilmoittamalla siitä Sanoma Media Finlandille. Peruuttamisilmoitus on vapaamuotoinen.

Laskun maksamatta jättäminen ei ole peruutus.

Tein tilauksen, mutta haluaisin palauttaa osan tuotteista. Mitä teen?

Valitut tuotteet voi palauttaa meille asiakaspalautuksena. Muista liittää mukaan asiakasnumerosi, nimesi ja osoitteesi sekä palautettavien tuotteiden tuotenumerot. Löydät tuotenumerot paketin laskusta tai lähetyslistasta.

Kirjoita paketin päälle ”Asiakaspalautus”, niin et joudu maksamaan postituskuluja.

Lähetä palautus osoitteeseen:
Sanoma Media Finland / Asiakaspalautus
Lähettämö
Teollisuustie 4
06100 Porvoo

Kerhopaketin pakkaukseen on painettu palautusosoite valmiiksi.

Kun palautat pakettia, muista pyytää palautuskuitti Postista.

Laskun maksamatta jättäminen ei ole peruutus.

Älä liitä palautukseen muita tiedonantoja (esimerkiksi osoitteenmuutoksia). Ne eivät ohjaudu oikeaan osoitteeseen ja asiasi käsittely viivästyy.

Tilaamani tuote oli viallinen. Mitä teen?

Pyydämme sinua kirjoittamaan viallisen tuotteen mukaan viestin, jossa kerrot, millä tavoin tuote on viallinen.

Liitä mukaan lähetyksen mukana tullut lähetyslista tai lasku, tai kirjoita viesti josta selviää asiakasnumerosi, nimesi ja osoitteesi sekä palauttamiesi tuotteiden tuotenumerot. Löydät tuotenumerot paketin laskusta tai lähetyslistasta.

Kirjoita paketin päälle ”Asiakaspalautus”, niin et joudu maksamaan postituskuluja palautuksesta.

Palautusosoitteemme on:
Sanoma Media Finland / Asiakaspalautus
Lähettämö
Teollisuustie 4
06100 Porvoo

Kun palautat pakettia, muista pyytää palautuskuitti Postista.

Älä liitä palautukseen muita tiedonantoja (esimerkiksi osoitteenmuutoksia). Ne eivät ohjaudu oikeaan osoitteeseen ja asiasi käsittely viivästyy.

Palautin tilaamani ja jo maksamani tuotteen. Miten saan rahat takaisin?

Jos olet kerhon jäsen, maksua ei palauteta, vaan summa vähennetään seuraavasta kerhopakettilaskustasi.

Jos et ole kerhon jäsen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja kerro tilinumerosi, tilausnumero ja tuotteen numero. Maksu palautetaan pankkitilillesi.

Kerhon vaihtaminen

Onko teillä muita kerhoja?

Kyllä. Upeasta kerhovalikoimastamme löytyy sopiva kerho kaikenikäisille lapsille. Voit tututustua kerhoihimme täällä.

Voinko kuulua moneen kerhoon yhtä aikaa?

Totta kai. Voit kuulua niin moneen kerhoon kuin haluat.

Miten voin vaihtaa kerhoa?

Voit vaihtaa kerhoa ilmoittamalla siitä asiakaspalveluumme.

Kerhosta eroaminen

Miten voin erota kerhosta?

Kerhosta voi erota ilmoittamalla asiakasnumeron sekä nimi- ja osoitetiedot kerhon asiakaspalveluun puhelimitse. Yhteystietomme löydät alta. Jäsenyys päättyy kuukauden kuluessa ilmoituksesta.

Voiko kerho erottaa jäsenen?

Kerho voi erottaa jäsenen perinnässä olevien laskujen, jatkuvien perättäisten palautusten tai muiden väärinkäytösten takia.

Jos palautat tutustumispaketin palautusoikeuden (14 vrk) aikana, sinusta ei varsinaisesti ole tullut kerhon jäsentä laisinkaan.

Muuta

Mitä muita tuotteita teillä on?

Sanoma Media Finland kustantaa useita aikakauslehtiä.

Sain mainospostia Sanoma Media Finlandilta. Miksi?

Tuotteidemme tilaajat ovat Sanoma Media Finlandin asiakkaita ja saavat seuraavien vuosien aikana edullisia asiakastarjouksia tuotteistamme. Mikäli et halua asiakastarjouksia, voit ilmoittaa asiasta täällä.

 

Yhteystiedot

Sanoma siakaspalvelu
PL 10
00089 SANOMA

Puh. 0303 9186
Palvelemme ma-pe klo 9-17.

Automaattinen puhelinpalvelu ympäri vuorokauden
Puh. 0303 9187
Varaa esille 9-numeroinen asiakasnumerosi.

Puheluhinnat:
Lankapuhelinliittymästä 8,35 snt/puhelu + 7,02 snt/min (sis. alv 24 %) ja matkapuhelinliittymästä 8,35 snt/puhelu + 17,17 snt/min (sis. alv 24 %).

Kääk-kerhon tuotepäällikkö
Pia Tuomela

Kustantaja
Sanoma Media Finland

Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n jäsen